2010. szeptember 1., szerda

Barlang Újratöltve

Megint megtúráztattam a szülőket. A Mátyás-hegyi barlang nehezen járható szakasziba vittem őket, csak hogy jól érezzék magukat. Az öltözködés során mindenkinek kiosztottam a sisakokat.

Ezen a képen azt láthatjátok, amint apát húzom föl az avatófalra.
Anyának meg a Színházterem csodáit mutogatom.
Sokan voltunk gyerekek, sok bajunk volt a szülőkkel, mindig másfelé akartak menni, mint mi.

Nagyon nem tetszett nekik, amikor a nekik legszűkebb járatokban álltam meg agyagozni vagy köveket pakolászni, de nekem is kellett valamivel szórakoztatnom magam. Különben is nehogymá’ jól érezzék magukat, majd én szabályozok mindent.

4 megjegyzés:

  1. Hello Andris,
    Amíg Te barlangászol, addig Én próbálom Brüsszelt felfedezni. Annyit beszéltek már róla az őkök, hogy alig várom a további felfedezéseket! Remélem, hogy találkozunk itt is, bár a kertetekben is tök buli volt.
    Ja igen, amúgy ne haragudj a késéséért, de így utólag kívánok neked nagyon boldog szülinapot!
    Üdv a szülőknek is, Anyának pedig jó tanulást és emlékeztesd, hogy ez már a finish!!!
    puszi, Olívia

    VálaszTörlés
  2. ...az "őkök" helyett inkább "ősök"... :-))))

    VálaszTörlés
  3. Szép is a Matyi, kár, hogy eddig csak képeket láttunk róla. Sok luk megvolt, de ez valahogy kimaradt eddig. :-)

    VálaszTörlés
  4. Egyszer megdumálhatunk egy túrát.

    Samu

    VálaszTörlés