2011. június 7., kedd

Kerti teendőim

Apával nagyon szeretek kertészkedni. Mindenféle jó cuccokat növesztünk a veteményesben, meg a virágládákban. A veteményesben van eper igen nagy mennyiségben. Apával mindketten rájárunk folyamatosan. A borsót én nagyon szeretem a számban forgatni, de enni már kevésbé. Anya frászt kap, hogy félrenyelem a bogyókat, de ez engem nem nagyon szokott izgatni.

A virágládákban meg találtam apró paradicsomokat, úgyhogy a múltkor ezeket forgattam a számban, mint a borsót. Jól átvertem apát, csak amikor kiköptem, akkor vette észre, hogy leszüreteltem a zöld miniparit. A fűszernövényeket nagyon jó tépkedni, a kedvencem a petrezselyem és a lestyán. Jó illatuk van és játszani is lehet velük kertészeset, mint azt a kép is mutatja. Az sem elhanyagolható, hogy ezeknek a tépkedéséért nem szidnak meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése