2009. szeptember 8., kedd

Apa

Eddig csak sejtettem, mostanra már szinte biztos vagyok benne, hogy apa a világon a legerősebb ember! Fel tud emelni egy hordót vagy egy utánfutót! Sőt! Még Engem is elbír a hátán. Na, ezt nagyon csípem! Ha a hátára vesz, akkor igazán izgalmas dolgokat művelünk. Az egyik ilyen dolog, amikor Apa mindenféle köveket rakosgat egymásra, közben néha saraz is. Én is szoktam kavicsozni, úgyhogy megértem, ha szereti csinálni. Azt már kevésbé értem Nekem miért nem engedi Anya, hogy sarazzak!
A másik kedvelt tevékenysége Apának, amikor egy zúgó dobozt tologat le-fel a kertben. Még nem sikerült rájönnöm miért is olyan jó ez neki, de abból indulok ki, hogy már elég öreg ahhoz, hogy tudja mit csinál. Szerintem egyébként rém unalmas egy idő után ez a le-fel-le, ezért aztán igyekszem szórakoztatni Őt. Ilyenkor elmesélem Neki mennyi érdekes dolog van a világban. Hadd tanuljon…


Azért vannak más furcsaságok is! Itt van például az esti fürdés. Az odáig rendben van, hogy szórakoztatom Őket lefekvés előtt! De például Apa minden este meg”phrűűűphrűű”-zi a hasamat. Fogalmam sincs miért jó ez neki! Múltkor kipróbáltam Anya hasán, de szerintem nem volt különleges érzés (leszámítva, hogy Anya nevetett….lehet, hogy egyszerűen csak ez az OK?). Komolyan mondom, nem könnyű megérteni Őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése