2010. január 9., szombat

Magyarország legmagasabb pontján

Kirándultunk egy nagyot a Kékesre. Mátraházáról 1014 méter magasságig Apa hátán utaztam. Az utazás elején kissé fáradt voltam, ezért vadriasztóként funkcionáltam. A fölfelé caplatást a sípályán akkurátusan végighisztiztem. Odafönt rettenetesen cudar idő volt, fújt a szél és csapkodott a fákról lehulló jéghideg víz. Ezért gyorsan el is indultunk lefelé egy másik úton. Ezen a kellemes turista ösvényen akartak elengedni engem, hogy egy kicsit sétáljak, de én ezt egy gyors elalvással védtem ki.

Anyáék közben láttak őzikéket futni a hegyoldalban, néhány méterre tőlük, de én ezt akkurátusan átaludtam.


Csörgedező patak hangjára ébredtem.



A patak az úton csörgedezett, tehát a tocsogó sár ellepett mindent. A parkolóba érve végre szabadon engedtek, jót sétálgattam, amíg Apa lángost evett. Nagyon nem tetszett, amikor haza kellett indulnunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése