2009. augusztus 10., hétfő

Kaja

Egyelőre kicsit egysíkú a táplálkozásom, de legalább sűrű. Anya cicijére rácuppanva fincsi nafta csordogál a számba. Ez minden gondom elűzi egyelőre, csak a pocakomat viseli meg időnként. Türelmes simogatás árán kijön belőlem a fájdalom okozója, hatalmas rotyogások közepette.


Ekkor alkalmaztam az első kíméletlen vizsgálati módszerem. Teszteltem a hangintenzitás és monotonitástűrést a szülőkön. Ezt úgy valósítottam meg, hogy nemtetszésemnek adtam hangot általában, esténként mert fájt a pocakom. Apa a vizsgálat alatt rendszerint az alkarjára fektetett, töltött magának egy pohár bort és azt kortyolgatva sétálgatott velem föl alá. Anya meg a vállára fektetett és úgy ringatott, meg simogatta a hátam. Ez is igen hatékonynak bizonyult a pukikicsikarás szempontjából. Anya nem ihatott bort az én szoptatásom miatt.
A vizsgálatom azt állapította meg, hogy igen türelmes és találékony lényekkel van dolgom. Nem igazán viselte meg őket az éjszakai hangintenzitás vizsgálat sem, pedig igyekeztem mindent beleadni, ami a torkomon kifért.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése