2009. augusztus 11., kedd

Világrend

A felnőttek valami elavult demokrácia nevű társadalmi rendben élnek többnyire ezen a világon. Meglátásom szerint egy olyan világnézet, ami több mint kétezer éves gyökereket mutat fel, nem lehet hosszútávon életképes.
Én már ezt túlhaladtam és a kísérleti környezetemben bevezettem a számomra sokkal elfogadhatóbb és korszerűbbnek ítélt Egyéni Monarchiát.

Ebben a világrendben az a jó, hogy minden rám van kitalálva és alkalmazva, Én vagyok az abszolút uralkodó!
Kineveztem Anyát szociális és családügyi miniszternek, Apát meg Pénzügy illetve Közlekedési miniszternek. Feladatuk, hogy mindenben teljesen kiszolgáljanak engem. Királyságom területe jelenleg a Levendula utcai rezidenciám. Tudom nem egy “lábon forgó kacsa”, de a minisztereim feladata, hogy minden igényemet kielégítő palotát varázsoljanak belőle. Ennek érdekében hosszú távú fejlesztésekbe kezdtek. Gyerekszoba kialakítása, járóka elhelyezése a nappaliban, konnektorok lezárása, rácsok elhelyezése a kritikus pontokon.
Anya feladatává tettem az ételekkel és ruházattal való ellátásomat. A rendszeres fürdetésemet közösen végzik. Ha valaki megkérdőjelezné hatalmam abszolút voltát, arra teljes szigorommal lesújtok. Büntetéseim példásak és kíméletlenek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése