2009. augusztus 7., péntek

Születés

Kicsit megviselt a dolog. Így utólag úgy gondolom sokkal egyszerűbb lett volna, ha nem tekeredik a kajás zsinór a nyakamra kétszer. Persze utólag könnyen okos az ember.

Ekkor találkoztam először kutatásaim tárgyával. Na jó, Anyát már ismertem kilenc hónapja, meg apa hangját is hallottam néha, de így kívülről teljesen másképpen néznek ki.
Miután elhagytam a szülőcsatornát és leszedték rólam a köldökzsinórt, kicsit nehezen ment a levegővétel, ezért az éppen ott álldogáló szülésznővel kiszivattyúztattam a váladékot a légcsövemből, és ha már ott volt, és úgy se volt más dolga így este tizenegykor meg is fürdetett meg fel is öltöztetett. A szülök furcsa arckifejezését ÖRÖM –ként definiáltam később. Kicsit fáztam, ezért elhelyezést kaptam egy inkubátor nevű akváriumszerű üvegdobozban. Innen szemléltem tovább a világot. Furcsa, fényes és hideg hely.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése