2010. március 2., kedd

Bölcsi

Ellátogattunk egy helyre, ahol elvileg rám vigyáznak majd naphosszat. Kaptunk egy jelentkezési lapot, ezt ki kellett töltenie a védő néninek meg anya munkahelyének. De mindenekelőtt én töltöttem ki. Anya éppen ajtót nyitott a Viki néninek és én magamhoz ragadtam a kezdeményezést, meg a tollat, felmásztam az asztalra és jól kitöltöttem a lapot. Anya nem örült.

Szóval ezen a helyen leszek én a többi gyerekkel naphosszat megőrizve. Az ápolók vigyáznak ránk, etetnek, itatnak, játszanak velünk. A többi ápolt mind nagyobb, mint én, de majd gyorsasággal kompenzálok. Nagyon jól bánnak itt velünk, minden nap visznek a sószobának nevezett zártosztályra, és ha olyan az idő még az udvaron is randalírozhatunk. Képeslapstílusban, “Minden nagyon jó! Anyu kűggy pézt!”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése