2010. március 12., péntek

Csoki

Nagy Nutella rajongó vagyok, és az összes többi csoki alapú terméket is előszeretettel fogyasztom. Ez persze némi konfrontációval is jár. Ugyanis anya nem feltétlen híve az én csoki fogyasztási szokásaimnak. Folyton rám szól, hogy a csokis kezemmel ne fogjak meg semmit. Pedig olyan szívesen segítek neki a tiszta ruhák leszedésében.

A kanapé huzatát is szívesen használom kéztörlőnek és persze ott van még a ruhám is, mint tökéletes konyharuha. A világ akkor lett teljesen kerek, amikor rájöttem, hogy a székről fel tudok mászni az asztalra és onnan elérem a konyhapulton tárolt kekszeket, csokikat, gyümölcsöket. Lenyúltam anya és apa csokikészletét, és összerágcsáltam az almákat.

Próbálnak kifogni rajtam és elrejteni, meg még feljebb pakolni a titkos készleteiket, de hamarosan rá fognak jönni, hogy ez hiábavaló fáradozás. Sokkal okosabb és kitartóbb vagyok, mint az ő legagyafúrtabb zárjuk és most már nincs elérhetetlen magasság. Irány a csillagos ég!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése